niedziela, 27 listopada 2011

Niedziela ; ]

    
    Jutro do szkoły, Oh no. Na szczęście po południu na sportowe. Siataaa <3. 
    Oglądam Taniec z Gwiazdami. Kto wygra: Kacper czy Bill?
    Pomyliłam się w ostatniej notce, wycieczka jest w czwartek, nie środę. Jee. Nie idę na lekcje! ;D
    Pokaże Wam dziś mojego szynszy-lululcia xD:

To jest moje NAJ - wąsik ;> 
To też jest super. Z boczku  ; ]
    

sobota, 26 listopada 2011

Sobota ! ; )

    Nareszcie sobota! Dziś byłam na sportowych ; ) ! Git . Graliśmy w siatę. 
    Ogólnie nie mogę się doczekać świąt <3 . Już mi się nie chce chodzić do szkoły ;p ... W środę na szczęście wycieczka! 
    Sporządziłam przed chwileczką (no dosłownie chwilką !) moją dzisiejszą Top 5 Music !


    1. Selena Gomez & The Scene - Hit the Lights
    2. Rihanna ft. Calvin Harris We - found Love

    3. China Anne McCold - Dynamite

    4. Rihanna - California King Bad
    5. Adele - Rolling In The Deep
    6. Selena Gomez - Naturally
    
    

czwartek, 24 listopada 2011

Nowości ;*

   Siema ! Nie do wiary... Chłopak, który się podoba Marcie (nazwijmy go Mr R) nie jest już ze swoją dziewczyną - klasa 3 (!) . On do piątej chodzi. Ona z nim zerwała (niech nazywa się Mrs J), a Mr R kilka minut podszedł do jej najlepszej koleżanki. I zapytał jej czy chce z nią chodzić.
   A ona się zgodziła. ;O   
   Zwariowane towarzycho... 

   Słyszałyście nową piosenkę Seleny Gomez - Hit The Lights?  Lubię To!  :*

    
  

czwartek, 17 listopada 2011

Siemka ;*

    Jestem nowa, całkiem nowy blog (trzeci), ale pierwszy na blogerze xd. Na tym blogu będę pisać o swoim życiu codziennym, szczerze i bez ściemy. Już teraz mam o czym pisać. Och. 
   Czy on się we mnie buja? Cały czas do mnie podchodzi, wali w ramię (tak lekko ; ] ), mówi do kumpli, że jestem jego koleżanką (te koleżanką jakoś dziwnie mu wychodzi), że dobrze gram w piłkę (co jest niezbyt prawdą, ale on jest fest wysportowany!) i w ogóle... Czy to możliwe, że się we mnie zakochał? Ja mam 11 lat a on 12, nie chcę mieć jeszcze chłopaka. Tylko dobrego kumpla <3. 
   Martusia jest zakochana ;* . A on, jakby jej nie zauważał, a może jednak. To taki macho xp . Sportowiec, podrywacz. Z równoległej klasy.
Dzisiaj w sklepiku zabrakło mu pięćdziesięciu groszy -chwali się Martusia- a ja miałam złotówkę i mu ją dałam, a on powiedział 'dzięki'!
    No, naprawdę jest się czym chwalić. Tym bardziej, że zapytałam ją, czy jej tą kasę odda. A ona powiedziała, że nie. 

    Narka ;** .